onsdag 27 maj 2009

Klippning och Fika

Tidig morgon, Oliwer vaknade 07.00 så det känns som vi har varit vakna i en evighet. Nu ska vi gå ut en sväng och leka sedan ska plutten sova så att han är pigg och glad när han ska till faster Ida och klippa sig. Efter klippningen ska vi svänga förbi Beckis och tjöta lite skit med henne och titta på hennes nya tatuering *Avundsjuk* Vill också, men det får vänta tills pengarna börjar trilla in i höst.. Nu känns det som pengarna knappt räcker till mat på bordet (Men det gör de naturligtvis) det är bara jag som fortfarande lever i tiden då vi inte hade hus och barn. Då man hade massa pengar över varje månad och kunde göra och köpa vad man ville.. MEN vad är saker och ting när man tittar på vårat underbara barn och vårat fina hus.

Oliwer i sin dopklänning. Augusti -08

4 kommentarer:

miadeluxe sa...

hej hopp, fredag skulle de passa fin fint med en eve å oliwer träff :) kanske en glass i solen eller en fika på stan?? eller något annat mys :) vi är lediga hela dagen... p.s oliwer är så söt i sin dopklänning, han pryder fint vårat kylskåp :)

miadeluxe sa...

jag kan höra med henne, om hon har tid för en playdate :)

Fia sa...

Ja det var tråkigt att det blev så. Men jag fick yterligare återbud och då tappade jag helt lusten för det. Men Sara skulle väl ha party snart skulle inte hon ha i juni...

Blev så sugen på att ha dop nu när jag såg oliwer i dopklänning. Men det är ju ett tag kvar:(

Karro sa...

Hör av dig en 20 min innan du är färdig så jag hinner in till stan. Ses imorgon. Kram Karro