måndag 25 maj 2009

Sömn

Nu har Oliwer flyttat in i sitt nya sovrum. Och va bra det blev! Han somnade i sin säng och sov där hela natten! Ett mycket stort framsteg för min lille herre.

Igår var det fullt upp hela dagen. Ridning för Anton hos Anita, veckohandling på Willys och på eftermiddagen åkte jag och Karro på tupperwareparty. Där jag insåg att tupperware inte var något för mig, Heja Ikeas köksgrejer :)

I lördags var vi ju på lille Theos dop, jättefin dopcermoni där lillgrabbarna (både min och Mias) skötte sig exemplariskt. Kalaset efteråt var mysigt med smörgåstårta och tårta. Tyvärr har jag inga bra bilder, de få jag tog blev suddiga tyvärr :(

Ne nu måste jag hindra Ollie från att äta hundmat..suck.

2 kommentarer:

miadeluxe sa...

tack för att ni kom, de betydde mycket :) du får updatera med lite bilder från oliwers rum med möbler.. är såå nyfiken juhu.. :)

Karro sa...

Vad bra att han sover så gott i sitt nya rum. Ha det så bra så hörs vi! Kramar Karro