onsdag 13 maj 2009

Stor suck

Smulan har inte synts till än och jag börjar bli lipigare för varje dag.. Det känns så overkligt att hon kan vara död. Hon är ju så liten så en räv skulle lätt kunna ta henne, hon har inte för mycket trafikvett så en bil skulle lätt kunna köra över henne. Det sjuka är om hon inte kommer tillbaka så kommer vi inte ha en aning om om hon är död eller bara flyttat in hos någon annan..!

Jag hade massa bra blogginlägg i huvudet förut men nu kan jag inte ta mig för att skriva ned några utav dem..

Jag och Oliwer ska till mini Zoo i Tibro imorgon på avslutning med B o F gruppen. Ska bli trevligt, jag har aldrig varit där, har inte haft någon anledning heller för den delen. Tror Oliwer kommer stortrivas, hoppas det iallafall.

På fredag blir det att fara till faster Ida på headlites. Oliwer ska klippa sig LITE, med betoning på LITE..Han ska snygga till frisyren kan man säga. Jag är löjlig, jag vill inte klippa honom.. men nu börjar bebishåret att se ut som svinto så det måste bort, det kan jag hålla med om.
inget fel på min frilla..

Inga kommentarer: