tisdag 26 maj 2009

Ledsen

Ah jag blir lite ledsen när jag tänker på att det kanske inte blir en fortsättning på ridskolan för min del. Efter sommaren börjar jag jobba och då är det 2 skift som gäller vilket betyder att jag inte kan vara med varannan gång. Det funkar ju inte att bara komma hälften av gångerna..

Vet inte hur jag ska göra? Jag vill verkligen hålla på med ridning.

Man får väl försöka bli medryttare hos någon, Anton och alla hans hästkunniga släktingar får lära mig allt de kan..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore ju så skoj om det gick att ordna. Byta med någon eller fixa till det på nått sätt! Prata allvar med chefen! *Hoppas*
//Filippa

Hanna sa...

Hej gumman! Om det bara är en kväll i veckan och några timmar kan man ju i värsta fall ta ledigt! Jag gjorde det med webbkursen i af.. Blev visserligen bara var fjärde vecka, men kunde jobba halva kvällen ändå! Prata med chefen och gör upp att du kommer tidigare nån annan dag eller nåt så löser det sig säkert! :) Kramkram