torsdag 14 maj 2009

Mina vänner

Har haft en underbart trevlig pratstund med mina gamla vänner Becka och Ronia. Alltid lika flummigt och roligt. Vi har mycket att se fram emot. After Work, allsång på husaren och Arvingarna på Olstorp bla.

Fick även mina Cosmopharmagrejer utav Ronia så nu ska jag ta ett fotbad och smörja in mina fötter. Nice! Ronia ska också börja sälja Cosmopharma så nu får ni snart boka in party så gumman får en bra start!

Anton kommer inte hem förräns inatt så jag ska rå om mig själv. Oliwer var så trött så det tog hela 2minuter för honom att somna i sängen. Han är så redig, han har somnat i sin säng hela veckan :)

Btw Smulan har inte kommit tillbaka..

2 kommentarer:

Sara sa...

va roligt att han somnar i sin egen säng:-) Duktig han är och ni också.

miadeluxe sa...

åå va härligt att han somnar själv :)