måndag 18 maj 2009

Schabloner

Sitter här och funderar på hur vi ska måla Ollies nya sovrum. Jag och Anton prata om igår att vi skulle använda schabloner för att få rummet lite roligare, men det finns ju hur mycket som helst att välja på, ska det vara djur, stjärnor eller cowboys?. På fredag ska vi börja greja så i slutet av helgen hoppas jag att han kan få sova i ett eget sovrum..

Idag har han mycket fler koppor. Och de ser inte för mysiga ut, en del ser ut som stora vattenflåsor. Han är mycket segare och det märks på honom att det kliar och har sig. Stackarn.

Så idag får vi hålla oss hemma..Jag blir alltid så himla rastlös när jag vet att vi ska vara hemma hela dagen!
Längtar till ikväll när Älsk kommer hem för då ska jag iväg på ridlektion. Höjdpunkten i veckan!!

1 kommentar:

Karro sa...

vi har nog bättre kondis:) Skönt att promenaderna ger lite resultat... Ha det så bra. Kramar Karro