söndag 10 maj 2009

Stolt över mig själv

När jag hade gett Oliwer vällingen förut bestämde jag mig för att idag ska han somna själv i sin säng.. Jag lade ner honom, pussade honom godnatt och satte mig bredvid sängen. Han ställde sig naturligtvis upp och skratta och greja. Min tanke var att det här kommer ta tid! Men jag tänkte inte ge upp! Efter ungefär 10 minuters grejande satte han sig ned... sedan lade han sig ned och helt plötsligt sov han. ETT NOLL TILL MIG! Tjohoo!

Helgen förövrigt har varit ganska okej. Axvalla marknad var väl ingen hit men jag köpte lite sockar och en ramonestshirt till lilleman.

Idag lämnade vi bort Oliwer och storstädade. Låg efter med städningen flera månader kändes det som. Men nu är det riktigt fräscht här och det känns helt plötsligt mycket bättre mellan mig och Anton också. Det tär på varandra att inte ha det fräscht omkring sig, och ingen tar tag i det för att man tycker den andra ska hjälpa till. Nu ska vi börja med städschema, så detta aldrig händer igen..

2 kommentarer:

Sara sa...

Heja Eve!! va skönt att de gick så bra! Så blir de här också. att när de ser ut som fan så är det skit mellan mig å hannes. Rätt konstigt de där!

Karro sa...

Vad bra att det gick bra. Självklart promenad i veckan. Vi får väl höras. Ha det så bra. Kram Karro