måndag 25 maj 2009

Kattungar

Typiskt tänkte nog Anton igår när Anita gick och hämtade 3 stycken två veckor gamla kattungar. Blev jag förälskad eller? Ja dunderförälskad. Shit vad fina de var. Om ni frågar mig så lär vi ha en sådan hemma om några veckor, frågar ni Anton lär ni få ett helt annat svar...

Smulan har fortfarande inte kommit hem. Nu blir det väl att knacka dörr hos grannarna och fråga om någon sett henne de senaste dagarna. Jag tror det är kört, jag tror hon är uppe i katthimlen.. Man ska inte ge upp hoppet men jag känner min katt, nu har hon varit borta i två veckor så mitt hopp har sinat bort.. Min älskade lilla katt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej man ska inte ge upp hoppet helt! Mormors katt försvann och var borta typ 10-15 år, sedan var min morbror på banken i intill liggande samhälle. Vem satt utanför banken om inte katten!
Så han fick komma hem igen och bodde ett par år innan han lämnade planeten!
//Filippa