söndag 3 maj 2009

Irriterad

Har fått en riktigt irriterande känsla.. Man ska inte klanka ner på andra och hur de lever sina liv och hur de prioriterar saker och ting, speciellt inte när det känns som det enda man vill visa är hur duktig man är själv. Stor suck säger jag bara.

Uppdatering om Oliwer *Tack för alla kommenter* Han mår bra, han är förkyld och har lite feber bara. Anledningen till gårdagens jobbiga natt var förmodligen att han hade Falsk Krupp, en förkylning kan tydligen börja så, med andningssvårigheter och skällande hosta. Utslagen vet jag inte mer om, han får dem fortfarande så jag ska ringa BVC och få en tid imorgon. Jag och Anton har också märkt under helgen att han är väldigt känslig mot mjölkprodukter, mer än vi har trott.

Annars har helgen varit bra förutom att vi har varit väldigt trötta här i Skogshyddan. Massa kalas har det varit och igår var det Körslaget. Vilket min kör inte vann så det ska vi inte prata mer om *dålig förlorare*
Bilder från den mysiga familjefrukosten vid Silverfallen

4 kommentarer:

Karro sa...

Vilka härliga bilder. Jag hör av mig angående promenad. Ha det så bra och så får Oliwer krya på sig. Kram

Sara sa...

Mysigt ni ser hur å ha haft! Skönt att Oliwer är bättre nu!/kram

Amanda sa...

Vad roligt att höra att Oliwer mår bättre nu! kram

mia sa...

skönt att han mår bättre, riktigt läskigt sådant där.. ha de bäst kramar