tisdag 12 maj 2009

Spontant infall

Fick ett infall nu på morgonen. Jag blev baksugen. Ah förstå mig rätt jag fick jättelust att baka ;)
Så vi fick åka till affären och inhandla lite saker och nu står det en lätt sockerkaka i ugnen och en deg till kokosgifflar står och jäser. Allt med laktosfria produkter så lilleman kan smaka.

Jag hoppas på att A kommer hem i tid idag så vi kan gå en promenad. På städschemat står det dammsugning så det blir också en av kvällens sysslor.

Ridningen igår var super! Shit vad roligt vi hade. Alla fick varsin häst och vi red en hel timma..UTAN stigbyglar. Så nu sitter jag här med skavsår mellan bena (fråga mig inte hur jag lyckas) och en början till en ohygglig träningsvärk känns det som. Men det är det värt!! Skulle vilja rida mer på veckorna..!!
Har ingen bild är jag rider så här blir det ett kort när Oliwer sitter på Leia.

Inga kommentarer: