onsdag 22 september 2010

Swea mumsar gröt

Ja, nu äter Swea gröt också. Shit hon börjar bli en stor tjej :)

Hennes matdagar består av en smakportion Gröt på morgonen,
ersättning runt 10-11,
ersättning runt 15-16,
en smakportion mat runt 17,
ersättning vid 20-21,
sedan är det sovdags och ett mål ersättning runt 5-6.


Imorgon ska jag få information om mat och smakportioner av BVC, det blir bra för trots att jag är tvåbarnsmamma så kommer jag inte riktigt ihåg hur man ska tänka.. Swea har börjat få Babysemp 2, men jag blandar hälften av ettan och hälften av tvåan nu i början för att magen ska vänja sig, hitills verkar det funka men får se hur BVC tycker jag ska göra..

1 kommentar:

Nilla K sa...

Ja, hon är verkligen stor nu! Träffade en annan Svea i helgen, 1 månad gammal. Då tänkte jag just på hur stor din Swea redan blivit. Allt går så fort det första året!