torsdag 30 september 2010

Bloggtorka

Hmm, känns lite trökigt att bara skriva om vad jag gör, jag har inte haft några bra bloggideér de senaste dagarna! Jag tänker mycket just nu på min viktnedgång och mycket av de tankarna hamnar i min träningsblogg..

Jag kan berätta att Swea har börjat äta som en häst efter kuren med nässpray, det gjorde verkligen susen så nu drar hon isig 180ml hur lätt som helst. Hon sover mycket bättre också, somnar vid 21 och vaknar vid 8.. Tänk vad lite nässpray kan göra!!

Hälsade på Karro, Björn och saga idag. Gud vad bebisar växer, det går så fort!! ena dagen är de små spädisar och andra dagen är de rejäla bebisar..!

1 kommentar:

Nilla K sa...

Vad härligt att det hjälpte!

Känn ingen press att skriva, det är bara mysigt att läsa om er. Tycker du skriver så bra!

Kram!