fredag 24 september 2010

Godmorgon!

Godmorgon!

Dagen startade klockan 07 idag. Jag är lite seg eftersom jag hämtade brorsan i stan inatt men det är skönt att komma igång. Swea åt inte förrän 07.30 :) 21-07.30 är rekord!
Ska försöka få lite barnvakt till Swea sen så jag kan städa lite *VÄLBEHÖVLIGT* Måste in till stan och köpa nässpray till lillan också!
Helgen ser jag inte framemot eftersom Anton ska iväg på "hajk" med sina killkompisar.. Kul för han, jätteglad för hans skull..Dock inte avundsjuk, sova i vindskydd liksom? Nja! Men lite segt att vara själv med barna hela helgen. Det löser sig! Vi kommer nog hitta på lite grejer!

1 kommentar:

Nilla K sa...

Visst är det tråkigt att vara själv hemma! Börjar dock vänja mig nu. Förra läsåret gick maken en kurs som gjorde att han var borta en helg i månaden. Plus en del andra aktiviteter som gjorde att han var borta en del andra helger också... Det var segt! Nu är han mest bara borta långa dagar, eller är bortrest någon natt mitt i veckan. Också tråkigt, men vardagarna går fortare på något sätt. Du får åka på skördefest runt Östen nu i helgen! Det brukar vi göra, i Tidan kan man titta på en modelljärnväg i en trädgård bla. Kan tänka mig att Oliwer kan gilla det. Du kommer säkert på något.