torsdag 16 september 2010

Så nervös

Ah shit vilken äcklig känsla jag hade imorse i väntrummet på Mvc.. Jag verkligen mådde illa och bara skakade.. Så nervös och rädd var det längesen jag var (senast var väl sweas förlossning, jag och smärtor går inte ihop) Jag skulle alltså sätta in en spiral, det var inte värre..men jag hade hört att det gjorde skitont så jag har verkligen bävat för denna dag.. MEN jag sitter ju här och skriver så jag överlevde, haha det gjorde inte alls ont.. så nu känns rädslan innan lite skrattretande, det var inte alls farligt för er som väljer att göra det någondag..


Sedan tycker jag kanske att det ska uppfinnas något bra P-medel för killar för detta är LITE orättvist att vi tjejer ska behöva hålla på och trycka i oss hormoner och annat..
Ja, nu lär det dröja ett tag innan man får en sådan här söt mage igen..


Ps: Ni röstar väl på söndag!!

Inga kommentarer: