onsdag 15 september 2010

För snäll

Ibland önskar jag att jag inte skulle vara så snäll och vilja alla så himla väl helatiden.. Jag går och oroar mig för andra och deras problem och försöker hitta lösningar.. Men jag är väl född sådan så det finns inte så mycket att göra åt det, det är väl en ganska bra egenskap egentligen bara man inte glömmer sig själv.. Jag gör iallafall mitt bästa för att mina vänner ska må bra samtidigt som jag tänker på mig själv :)

Hoppas du stod ut med mitt tjat förut Mia..

Oliwer vaknade med feber så det blir ingen dagmamma för hans del varken idag eller imorgon, så typiskt nu när han är så trotsig. Han behöver verkligen de där timmarna och leka av sig på.. Vi har hälsat på svärmor iallafall, Oliwer var där en stund när jag och Swea hälsade på Mia o co och shoppade loss på apoteket nu i dessa sjukstugetider..
SweisHjärtat älskar gåstolen.. Nej pizzakartongerna är inte våra, däremot är alla äggkartonger våra, det går åt endel nu när vi kör på GI..

2 kommentarer:

miadeluxe sa...

tack vännen, du vill bara väl å de älskar jag dig för... fick lite ny motivation av de du sa, så nu kör vi...<3<3<3

Anna sa...

Kom hem till mig en sväng så kan vi leka av oss lite :) Jag går ut på vfu nästa vecka och fem veckor framåt så då kan jag inte ses på dagarna..