torsdag 2 september 2010

BoFgrupp o DOP

Idag var vi nere i väring på Barn o Förädrargrupp. Swea är ju för liten för att vara med att leka men det är kul för mig att åka dit och prata lite med andra mammor som bor här i trakten! Swea trivdes också bra, hon satt och tittade och skrattade när hon såg de andra barnen leka!

Annars börjar jag få DOPångest. Imorgon är sista anmälningsdagen och det verkar som det blir ett 60tal. En rimlig siffra efter oliwers dop då vi var 90 stycken :) Men lyckades vi då lyckas vi nu! Ska ta med mor in till stan imorgon och köpa servetter som vi ska vika på något snyggt sätt, klänningen ska provas, kläder till oss ska ordnas och bakningen ska planeras.

Smörgåstårtor ska mor och far göra och jag ska göra några stycken själv med mycket hjälp av Antons kusin *TACK* Mormor bakar 80 bullar *TACK* Sedan har jag fått för mig att vi ska bjuda på chokladbollar (det blir endel barn) Så någon som är sugen på att rulla bollar nästa vecka får gärna hjälpa till!

Usch har ångest över sången också.. Hade ju tänkt sjunga själv men nu börjar det kännas jobbigt.. Så himla bra sjunger jag inte och absolut inte när jag är nervös.. Men men jag får väl be folket hålla för öronen!

2 kommentarer:

Ronia sa...

klart att du ska sjunga!! du kan o du vågar det vet jag!! kramar

Linda sa...

Åhh klart du ska sjunga, kommer ju bli jättefint och väldigt speciellt :D
KRAM