tisdag 21 september 2010

Dagen

Brorsan och hans tjej var här och höll Oliwer sällskap medan jag och Swea var på spädbarnsmusiken. Oliwer sken som en sol när vi kom hem, den barnvakten var populär :) Jag och barnen hälsade även på farmor nu i eftermiddag, hon är så stolt över Oliwer som nu lärt sig säga Marianne!


Annars känner jag mig rätt seg idag, natten var jobbig, Swea sov dåligt, Oliwer sov dåligt och jag låg emellan dem och sov dåligt!.. Anton får börja gå in med Oliwer till hans säng igen, det går i perioder, ibland sover han hela nätterna i sin säng, flera veckor, sedan börjar han komma in till oss igen.. vet inte varför.. Swea har börjat dissa spjälsängen också.. Men jag får väl skylla mig själv, man gör ju det enklaste och lägger de bredvid sig så man iallafall får vila..

Inga kommentarer: