onsdag 10 mars 2010

Vårkänslor

Nu är det vår i luften tycker jag, det luktade verkligen vår när jag kom ut från jobbet :)
Dessutom märkte jag att vissa bilförare hade fått vårkänslor, det var ett j-vla tempo på vägen hem. De får gärna köra 120 på 80väg, bara de håller sig långt borta från mig och mina nära!
Jag och Oliwer bakade två sylviakakor förut till hans kalas.

Godast var nog att äta smet :) De blev tyvärr inte hellyckade (fattar inte hur du gör Karro!!) Men jag hoppas att det räcker till kalaset på lördag!

Bebisnytt: v 30 (29+1) Har varit lite orolig de senaste dagarna för bebis har inte sparkat och bökat runt lika mycket denna vecka. Ska på kontroll imorgon så jag hoppas allt står rätt till! Annars är allt fint, tung i kroppen men jag känner mig mycket piggare än sist och det påpekar även alla "Du ser mycket fräschare och piggare ut än sist" (Se mig om 8 veckor tänker jag hehe) Men den kommentaren blir man mest glad av :) det känns inte lika tungt denna gång :) Syskonvagn är fixad, Jag tackar Hannas kompis och min bloggläsare :) hihi!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Jag är som Oliwer och tycker smeten är godast också när man bakar!:P haha..Bebisen har nog bara en lite "viloperiod", hoppas att allt visar sig att det är bra imorgon! Ska bli kul att träffa er på lördag, längesen nu! Många kramar till er

Karro sa...

Jag tror kakan smakar alldeles utmärkt. Vi har med köpt vagn och spjälsäng(sylvias o Niklas), skönt att lite är avklarat. Allt är säkert bra med bebben, men förstår din oro. Syns på lördag. Kram Karro