onsdag 3 mars 2010

Vad?

Vet inte vad jag ska blogga om längre, det känns som det inte händer så mycket varken i tankarna eller i livet.. Inte något jag får ut här i bloggen iallafall..


Igår gick vi in i v 29 så nu är vi snart inne på 30talet och det känns gött. Jag är inte trött på att vara gravid, just nu känns bara alla kommentarer om magen jobbiga. Jag själv tycker inte den är stor, men när folk tjatar om det hela tiden och att det måste vara SÅ jobbigt att gå runt med den så blir man ju lite påverkad.. "Jo jag borde kanske tycka att det är jobbigare"..

Vet inte hur många gånger den senaste månaden jag har fått frågan "Du ska ha snart va?" Nej jag ska ha i slutet av maj "Va är det två då?" NEEEEJ det är en..

Ah nu har jag fått gravidgnälla lite. Tack för mig

4 kommentarer:

Elinor sa...

Hej Evelyn,
Jag heter Elinor och är kompis med Hanna, vi träffades på en Webb-kurs på högskolan i Skövde. Då jag går in på hennes blogg har jag ibland hoppat vidare till din blog.
Är imponerad av hur duktig du är på att uppdatera och vilka mysiga foton!!
Jag har 2 barn, 4o 2 år, och jag hade samma situation som du när jag väntade 2an - att jag blev stor de sista 15 veckorna... större än första gången.
Jag har oxå en blogg, men den är lpåst, men jag skickar gärna en inbjudan, OM du skulle önska. Meddela bara din emailadress (kanske genom Hanna).
Ha det gott!
/Elinor i Lidköping

Anonym sa...

Kör hårt Eve! Bli ännu större bara för att reta dem!! :P

Karro sa...

Bry dig inte om vad andra säger, själv tycker jag inte att jag har en gravidmage. Vi får väl höras. Kram Karro

Emelie sa...

hahahah. eve! När de tjatar på dig ska du säga "Nej, jag ska ha TRE". :D Bara för att störa de tillbaka!