måndag 29 mars 2010

Svaret är nej

Om någon undrar ifall jag har blivit bättre är svaret Nej. Just nu känner jag sådan oro inte bara för att symptomen utan även för vad barnmorskan säger imorgon och hur det ska bli med jobbet.

Jag ska jobba 5 veckor till.. 5 veckor förra veckan var inte mycket. Men idag känns 5 veckor hur lång tid som helst och släpper inte den här skiten kommer jag inte klara av dessa veckor.

Känns som folk inte tar mig på allvar heller, jag hittar inte direkt på yrseln. Hur många gånger hör man inte "att vara gravid är ingen sjukdom"

Chefen var iallafall söt förut när jag ringde. "Vi förstår, du är ju emellan två jobb nu"

Ska försöka sluta gnälla. Men det är svårt..

1 kommentar:

Karro sa...

Hoppas du får svar på vad det kan vara och att du får må bra snart. Man mår olika under sin graviditet, men jag har vissa kunder som inte förstår mig heller, så jag kan förstå vad du menar när folk tror man hittar på saker. Tänker på dig. Kram Karro