onsdag 24 mars 2010

Fotboll i trädgården

Segt på jobbet idag. Bebisen tryckte fruktansvärt mycket neråt så jag trodde nästan att det var på G snart. Men nu på eftermiddagen har det blivit bättre! Ska på gravidmassage imorgon och det ska bli så gött!!

Måste ju göra reklam för min älskade svärmors företag. "Björkhagens massage och behandlingar" Där erbjuder hon klassisk massage, Gravidmassage och Hot Stonemassage. Hon är verkligen superduktig och har en väldigt fin och avkopplande stuga som hon masserar i :) Ska skriva ett bättre inlägg om allt detta när Birgitta är med så orden blir rätt :)


Dagens vårtecken:
När jag åkte hem från Skövde såg jag två små lärkor flygande på gärdet, Väl hemma hörde jag och sedan såg jag en stor trana på gärdet härintill.. och nu står det en fin rådjursbock och äter utav träden Anton har tagit ner här i trädgården. Mysigt!
Lite familjemys ute idag :) Självklart stod fotboll på schemat!

Inga kommentarer: