torsdag 11 mars 2010

besök 2 MVC

2a besöket på MVC idag. Hade ju lite frågor eftersom bebis knappt sparkat något den senaste veckan och att minst 5 personer denna vecka har påpekat att magen har sjunkit, senast idag var det en främling som kom fram och sade att magen var så låg och att det kan ju inte vara långt kvar :S (Något jag har lärt mig är att inte lyssna på andra när det gäller gravidmagar)

Min barnmorska sade att rörelser och magen berodde antagligen på att bebisen lagt sig på något annat sätt! Hjärtat slog och bebis sparkade till och med på barnmorskan :)

Efter all städning är jag nu supertrött, jag hoppas Anton får Oliwer att somna nu så vi kan slå in hans presenter inför morgondagens födelsedag :) Han ska få 2st fotbollsmål, tennisrack och ett tåg :)

1 kommentar:

Rebecka sa...

Skönt att det stod rätt till!:) Längtar lite tills imorgon nu, ska bli kul med kalas, men framförallt o träffa er!:) Kramar