tisdag 23 mars 2010

Kan inte!

v 32 idag!
Kan inte tiden gå lite fortare..? Iallafall fram till 30 april då jag jobbar sista dagen på jobbet, sedan kan den gå som vanligt fram till bebis kommer..

Bara för att jag tyckt att jag har varit så pigg och fräsch börjar det bli andra bullar nu. Sover inget på nätterna, bara vrider och vänder på mig. Kroppen känns tyngre för varje minut och inget känns roligt. Gråter för minsta lilla och har humörsvängningar som liknar inget. Tror jag börjar bli allergisk mot Anton också, och hur kul känns det? Kommer han stå ut med mig de här sista gravidmånaderna?

Jag och älskling innan festen i lördags..

1 kommentar:

Rebecka sa...

Ååå, vad fin du var inför festen, riktigt snyggt linne!:) Hoppas du kan sova om nätterna snart och att humöret blir bättre, måste vara jobbigt. Jag kan bara tänka mig..Ta hand om dig gumman!