fredag 5 mars 2010

Bloggbloggblogg

Mina vänner börjar tänka på att lägga ner sina bloggar, kan det bero på bloggtorka, dåligt med kommentarer och denna långa vinter. Jag tror alla bloggare skulle behöva lite vår nu....och mer kommentarer..Hehe :)

Jag har börjat inse att bloggen är en himla kul grej, jag kommer kunna se långt tillbaka vad jag och familjen har gjort på dagarna, det finns folk som läser som ger en tips och råd på saker och ting (det behöver inte alltid vara genom kommentarer), vänner som man inte träffar så mycket har koll på vad man gör, man får skriva av sig och gnälla på vad man vill.. Bara massa positivt!

Nu kanske jag tom har fått tag på en syskonvagn genom en av mina bloggläsare, hur coolt är inte det?

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tycker det bästa med bloggande är att det verkligen blir som en dagbok med bilder! Kommer säkert nån gång att göra en bok av bloggen för att spara... :)

Elinor sa...

Håller med Hanna!
En riktigt fin finess är att man kan hålla kontakten med vänner, visa bilder och berätta för vänner och familj en bit bort vad som händer i 'ens liv! Man kan ju mms'a EN bild till bloggen, så får de som vill kolla där (istället för att MMSa en massa kort till alla!)
Å, ja - vagnen är er - om ni vill!! :))
/Elinor