torsdag 18 mars 2010

VabVabVab

Ah den här veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt. Jag skulle jobba 4 dagar, vara ledig imorgon för att åka till Ullared.. Istället blev det jobb en dag, sjuk två dagar, VAB en dag och ledig en dag. Men sånt är livet, det ska inte alltid bli som man tänkt sig. Jag är glad att jag mår bättre och inte missar Ullared, för magen väger tyngre för varje dag som går :)


Oliwer ska vara hemma antingen med Anton eller så får våra föräldrar delad vårdnad om honom imorgon :) hehe.
Skriva inköpslista till Ullared är inte det enklaste.. inte för mig iallafall, jag vet med säkerhet att Becka kommer med två fulla A4 imorgon på vad hon ska handla..

Även fast jag är hemskt säker på att vi kommer få en kille så har jag och Älsk bestämt att köpa lite "tjejigare" första kläder (Vi har ju endel killkläder). Man vet ju aldrig och dessutom så finns det många som ska få barn nu närmaste tiden, presenter är aldrig fel :)
Oliwers kläder hem från BB var gul/vita :)

4 kommentarer:

Karro sa...

Hoppas du hittar mycket imorgon, jag ska ner 2:a veckan i maj. Kram Karro

Sara sa...

Det är klädbytardag på lördag också. Tänkte bara upplysa dig om detta:-) /kram

Rebecka sa...

Haha, 2 fulla A4..!:P Du är ju för go! Jag har faktiskt upptäckt att det inte var så mycket som jag behövde ändå, men kommer nog slinka ner en hel del grejer!:D Ses imorgon!:D Kramar

Ronia sa...

haha jag hade också tippat på att becka hade 2 A4-sidor=P