lördag 20 mars 2010

STOLT

Satt i soffan förut efter att ha ätit lite mat. Oliwer hade åkt till mormor och Anton var ute och tog ner träd. Tänkte att nu ska jag passa på att städa, göra iordning ullaredsgrejerna och visa lite bilder på bloggen. MEN då insåg jag att jag är frisk efter en lång förkylning och jag har sett och hört så mycket den senaste veckan som har fått mig ännu mer motiverad att träna och äta rätt. jag bökade fram crosstrainern och körde på den i 15 minuter. Sedan tog jag med Ville och gick ut, bestämde att jag går 10 minuter däråt (för det var finast väg) och sedan går jag tillbaka igen. 25 minuters promenad blev det tillslut.

Så jävla stolt över mig själv. Bara för att jag är gravid i v31 plus att jag är överviktig så behöver inte jag sitta på soffan och glo. Det är bara att ta tag i det, det kan och borde ALLA göra! Tycka synd om sig själv blir man inte friskare utav..

Senaste graviditeten hade jag inte ens tänkt tanken att träna när jag var i v 31 :) STOLT!!

Nu ska stolta jag ner i duschen och sedan blir det PARTY hos Frida som fyller 24 år idag! GRATTIS GUMMAN!!

4 kommentarer:

Karro sa...

Vad duktig du är!!! Har kommit igång ordentligt med mina promenader med. Ha det så bra. Kram Karro

Cecilia Hedlund sa...

Vad duktig du är gumman!!!!! ÅÅåå!! :D Stoooooor kram på dig! //Cecilia.H

Rebecka sa...

Det har du helt rätt i gumman! Såå duktig är du!! :D Tänk vad bra det kommer gå när bebisen har kommit ut!:) Många kramar

Hanna sa...

Bra jobbat, tjejen!! :) Kramar