söndag 7 mars 2010

Härliga helg

Ja helgen har varit härlig fast älskling har varit i Kalmar. Underbart och kunna göra vad man vill igen, förra helgen var ju hemsk eftersom jag var sjuk i kräksjukan och inte kunde göra något!!

Igår bakade jag, mor och far bullar för fullt. Stora blev dem :) Så himla mycket roligare att hjälpas åt. 80 bullar och en sylviakaka blev resultatet! Bror Sebbe var guld och spelade fotboll och kort med Oliwer :)
Redo för ugnen..

Färdiga :)

Jag, bebis och vovvarna vilar efter en hektisk eftermiddag

3 kommentarer:

miadeluxe sa...

hej vännen... tänkte kolla om du behöver någon hjälp i veckan.. eller bara är sugen på att ses... jag är flexibel i stort sett...bara att hojta till kramar i massor :)

Emelie sa...

ååååh vad bullarna såg goda ut! när det något speciellt recept? alltså jag vi måste ses väldigt snart! så svårt att få till en tid ju. men kanske på söndag eller något? :)

Rebecka sa...

Mmm, mumma, bullarna såg riktigt goda ut!:) Åå, vilka söta kläder! Längtar till sommaren nu, på att få träffa bebisen i magen!:) Många kramar till dig gumman!