söndag 28 februari 2010

Panik..

Sitter här och surfar runt och börjar få lite smått panik..

-Oliwer fyller år om 12 dagar och jag har inte en aning om vad vi ska köpa.. dessutom ska vi ha Öppet hus om 13 dagar med gäster, smörgåstårta och fika.. och nästa helg ska Anton jobba i Kalmar igen så vi behöver få mycket gjort i veckan..

-En IKEAresa behöver jag och Anton komma iväg på snarast :)

-JAG måste komma iväg till Ullared innan jag blir alltför stor, helst mars eller i början av april..

-En barnvagn måste hittas till ett rimligt pris..

-Skorstenen måste lagas inom kort (Så våren får gärna komma nu)..

Ja listan är väl oändlig.. det jag skulle komma fram till är att tiden börjar rinna iväg, den går alldeles för fort insåg jag helt plötsligt när jag satt här framför datorn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ta med mig till Ullared! Vi kan åka tjejerna i "gänget" kanske!!
//Filippa

miadeluxe sa...

jag ställer gärna upp som frivilligt ullared sällskap, ikea oxå för den delen... dessutom tänkte jag på nästa vecka jag är ju ledig hela veckan så behöver du hjälp så hojta bara till jag kan hjälpa till å städa så kan du vila dig lite, bra motion för mig plus att du förtjänar lite vila... sköt om dig gumman allt löser sig <3<3<3