torsdag 18 februari 2010

Inte snyggast

Idag känner jag mig inte som snyggast istan. Snoret rinner, huvudet dunkar och kroppen känns seg. Världens dunderförkylning verkar det som. MEN förhoppningsvis känns det bättre redan imorgon. Ska kurera mig med OS och chokladpudding!

Kursen har gått mot sitt slut.. vissa grejer är vettiga andra blir man bara knas på. Jag har iallafall fått bygga lego samtidigt som jag får betalt och det är ju inte fel..hehe..


Oliwer är hos sin Momo och mofa. Han ska sova där för Anton ska iväg till Kalmar och jag jobba en lång dag imorgon och det kändes onödigt att skicka iväg honom en megalång dag till DM när han har varit sjuk hela veckan. Han blev som vanligt överlycklig när vi sa att han skulle dit! Just nu är både morföräldrar och farföräldrar det bästa han vet :)

På söndag blir det nog lekstund med föräldrargruppen :)

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

Blir det? :)