onsdag 17 februari 2010

2dagar kvar

Yes box jag har snart överlevt en veckas VCMSutbildning :) En helt okej kurs faktiskt! Dessvärre har jag åkt på Oliwers sjuka med hosta och feber men det är bara att genomlida :)

Oliwer har blivit bättre, kruppen har gått över till slemhosta så det är på rätt väg..

Ihelgen blir jag och Oliwer ensamma.. Anton ska jobba i Kalmar. MEN vi har blivit bjudna på lite kalas så tiden kommer nog gå ändå..!
Alla med SLA har väl sett min snygga kusin idag på första sidan :)

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande (pappa påpekade det för några minuter sedan att Jag måste skriva något..hehe..Tur att man har en bloggbeundrare) Men man blir trött efter långa kursdagar.
NU ska vi iväg och fira Antons bror som fyller 21 år idag! GRATTIS GRATTIS

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

Vad fiin du är gumman! Du ser så smaaaaal ut!!!