torsdag 4 februari 2010

Kulmen

Hoppas Oliwer har gått igenom sin feberkulmen idag. Tycker så synd om honom, och det är så hemskt och tvinga i honom alvedon.. Så jag ber till allt som finns att febern är bortblåst imorgon :)

Så skönt att prata med Becka idag, vi vet allt vart vi har varandra i vått och torrt! Du är bäst gumman!!

BebisUpdate. V25 (24+2) Den sparkar och ordnar och grejar därinne. Tror allt vi kommer få en fotbollsspelare till!! Namnförslag behövs!!?? Jag tror ju på en lillkille till och nu är jag inne på Arvid eller Melwin..

3 kommentarer:

miadeluxe sa...

Milton är fint å så mitt favvo namn TEXAS... tobbe total vägrar de så de kan ni få av mig om ni vill :)

Rebecka sa...

Riktigt skönt att träffas o bara prata, du är guld gumman!:) Melwin är fint tycker jag, Arvid också men Melwin är nog liiite finare! ;P Inga förslag på tjejnamn?;)

Emelie sa...

Melwin och Oliwer hade ju varit skitcoolt :D