söndag 21 februari 2010

GULLIGT

Jag stod och rensade ur "Olles" garderob förut (Oliwer kallar sig själv för Olle *Supergull*)
Olle själv grejade och donade i sitt rum och jag tänkte inte så mycket på det..

Sedan när jag kikade till på honom lekte han med sin docka och docksäng. Pratade med dockan, lade den i sängen, bäddade ner den, gav den en godnattpuss, gav den sin napp och sa "natt natt" och vaggade sedan på docksängen..

Så himla gulligt.. Har inte sett honom leka så förut..
Tog några dåliga bilder..
Imorgon på min lediga dag (jobbar bara tis-tors denna vecka) är dagsbetinget att flytta upp lite leksaker till Oliwers sovrum. Det är bara i en enda stor röra nere i hans lekrum.. suck. Hoppas jag känner mig bättre imorgon så man orkar göra något!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken sötnos han är! :D Härlig kille! Lust att fika i veckan kanske? Blir på nån av dina lediga dagar dock antar jag eftersom jag jobbar kväll..! Du kan ju fundera. :) Kram Hanna

Rebecka sa...

Gullunge! Han är ju för söt! Många kramar till er!

Sara sa...

Så sött. Det är så roligt å se att dom utvecklas även i leken. Vilgot leker också annorlunda nu:-) dom är så söta våra pojkar!