söndag 7 februari 2010

Tillbaks igen

Ja tiden har bara försvunnit så det har inte hunnits med något skrivande här.

Oliwer mår bra nu, lite småförkyld bara. Vi var på Vårdcentralen i fredags men han hade inga tecken på öroninflammation eller halsfluss!

Vi var på Theos 1årskalas igår. Mycket trevligt fast jag gjorde bort mig utan att veta om det. Förstod det i bilen när vi var på väg hem. Hatar att jag blir så äckligt disträ när jag är gravid. Mia stod tydligen ändå och berätta att en av gästerna var från australien och inte kunde svenska. Ändå satt jag på kalaset och kunde inte förstå varför de satt och prata engelska..Tur att jag inte börja prata svenska med den stackars tjejen iallafall..

1 kommentar:

miadeluxe sa...

hehe lätt hänt.. jag var ju ingen toppen värdinna åt henn ändå... de få orden jag faktiskt kna på engelska var som bortblåsta, tur att min sambo ändå snackade lite.. tack för att ni kom :)