lördag 27 februari 2010

Vinterkräksjukan

Igår eftermiddag började det.. Vinterkräksjukan.. Lätt det värsta jag har varit med om, visst maginfluensa, men det här?

Låg på toagolvet i 3-4 timmar, spydde med 5-10minuters mellanrum.. Sedan blev det längre emellan och man kunde vila lite..

Jag trodde ärligt att jag eller bebis skulle dö, höll på flera gånger att ringa efter skjuts till akuten, hade så ont i magen och livmodern att jag trodde att skiten skulle sätta igång förlossningen..

MEN vi överlevde,bebis och jag har fått lite energi idag genom vatten, avslagen cola, provivaBlåbär, lite kräm och en smörgås.. Så det börjar rätta sig till..

Ett stort TACK till mina svärföräldrar som har tagit hand om Oliwer sedan igår.. Allt ska ju hända när Anton inte är hemma.. Hur skulle jag klara mig utan dem och mina föräldrar??

Tack för att ni finns

2 kommentarer:

Sara sa...

Men vännen då. Låter verkligen hemskt. å speciellt när man har nån annan i magen å bry sig om också. Sköt om dig nu. Och hoppas att du snart mår mycke bättre/kramar

Rebecka sa...

Men usch, låter hemskt! Ingen rolig kräksjuka det där! Skönt att det gått bra med dig o barnet iaf o hoppas du mår mycket bättre nu! Ta hand om dig! Många kramar