söndag 21 februari 2010

Heja Hellner

Känns som vi har fått någon sjuka härinne som går runt, runt och runt. Nu har jag blivit ännu sämre med feber, värk i örat och hals, och näsan ska vi inte prata om. Oliwer verkar inte bli helt bra heller utan det går bara upp och ner.

Vi får skylla på februari. Mars är en bättre och friskare månad!!

Mamma, pappa och 2brorsor kommer hit och äter med oss och ser till att Oliwer får leka av sig lite. Känns så hemskt när man bara ligger och inte orkar göra någonting.. Lilleman blev tokig på mig förut så jag var tvungen och få hit någon kände jag..

HAHA missade förresten guldet och bronset igår. FY mig. Att jag alltid ska gå och lägga mig så förbaskat tidigt. MEN såg reprisen förut och det var ju ett helt sjukt lopp. Heja Hellner säger jag bara!!

Btw vann två par underbyxor i strl 50/56 förut.. Först tänkte jag att det kunde vara bra att ha i värmen där i juni men efter jag budat ångra jag mig lite.. Jaja de kostade inte mycket och de kommer säkert till användning :)
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=106877900

Inga kommentarer: