fredag 12 februari 2010

Fotbollspojk

Jag somnade på soffan framför Lets dance och Anton somnade med Oliwer när han skulle sövas. sociala familjen! Nu vaknade jag till så jag ska förflytta mig till sängen. Kul att gå och lägga sig kl 22 en fredagkväll? Men sova är skönt!!
Min fotbollskille!
Oliwer har varit hos sin mormor och morfar hela dagen. Han fick ledigt från DM, han ska vara där så mycket nästa vecka när jag går på utbildning. Lilleman har varit en fotbollspojk hela dagen, med fotbollssockar och allt, det är bara skorna som fattas (jag har ju lovat honom fotbollsskor när snön försvinner(finns de i så små storlekar?)) Dessutom var han ju överlycklig när han fick hämta favoritmorbror Alex som kom hem från 3 veckors utlandspraktik idag :)

1 kommentar:

Karro sa...

Du var inte ensam om att somna tidigt, gjorde det samma.