onsdag 10 februari 2010

Becka och Linda

Anton blir jättesen hem idag men jag har haft en trevlig eftermiddag/kväll ändå :) Startade eftermiddagen med ett besök hos Karro och Björn. Fick ett recept på sylviakaka som jag tänkte baka till Oliwers Födelsedagskalas (Det blir Öppet Hus den 13e mars från kl 10 för de som vill fira honom) Sedan kom Becka och Linda förbi så vi har tjötat skit tills nu :)
Oliwer kör en Skrållan hela tiden.. Det barnprogrammet har inte lärt honom något bra!
Nästa vecka ska jag på utbildning. 7- 16 Måndag till fredag. Kommer bli en tung vecka men lärorik hoppas jag. Äntligen ska jag kanske förstå vad VCMS är för något!

2 kommentarer:

Karro sa...

Tack för besöket!!!

Hanna sa...

Hoppsan, ska du gå LMU alltså! :) Kommer tyvärr inte på lördag, är i Idre! Men vi ses en annan dag hoppas jag! Kramkram