måndag 24 augusti 2009

Usch

Shit vad jag lipade när jag satte mig i bilen utanför dagmammernas lokal för en timme sedan. Allt började bra, Oliwer sprang in och började leka och jag pratade med Gunilla. När jag skulle gå kändes det som jag skulle säga "Hejdå Oliwer", så det gjorde jag, men HEJ vad jag ångrar det.. Oliwer sprang emot mig och började gallskrika och ville följa med mig. USCH vad hemskt. Så nu förstår jag de föräldrar som säger att det är jobbigt att lämna barna..
Nu vill jag bara åka och hämta honom.. Men han har naturligtvis slutat skrika och leker säkert som bara den.. Men ändå.

Förresten Tack Niklas (min gamla klasskamrat)! Får låna hans KemiA och BiologiA bok! Jag fick lova att inte spilla barnmat i dem bara Haha.
Och Grattis till Antons kusin som har fått sina tvillingar nu :) MysPys.
Nu ska jag fixa i kaninburen jag fått låna utav Tessan, så lilla Chili kan flyttas in i eftermiddag!

1 kommentar:

mia sa...

ååå va dum jag känne rmig nu, kom ju på att tobbe har alla dom där böckerna du behöver... så är de någon du inte har säg bara till vi har dom på lager :)