torsdag 27 augusti 2009

Lätt världens bästa..

Jag tror vi lätt har världens bästa dagmamma. Hon verkar vara guld! Lugn och sansad och otroligt bra med barnen! Det hade gått jättebra med Oliwer idag, ätit och sovit ordentligt :) Hoppas det går lika bra imorgon!

Konstig stämning idag när jag kom till jobbet, vet inte riktigt varför och jag tänker inte lägga mig i det heller.. Men konstigt var det.

Allt känns ändå toppen idag! Det är nog bara för att det funkat så bra med Oliwer, var så orolig på jobbet, men allt var ju lugnt!
Har varit på kalas nu ikväll, Antons kusin Sylvia fyller 35 GRATTIS. Anton jobbade tyvärr men vi klara oss bra utan honom :) Han får fira min kusin på lördag istället..hmm kanske ska låta honom gå själv..haha

Nej, ska man plugga eller ska man sova? Usch kommer aldrig klara de här kurserna!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Skönt med dagmamman. :) Klart du klarar kurserna!! Häng i bara. :) Det blir ju så gött sen när det är klart..! Kramar

Fia sa...

Vad roligt att det går bra med Oliwer. Och att du mår bra:) Tro på dej själv du kommer klara kurserna galant:) Promenad på söndag..??
Kramar

Rebecka sa...

Vad skönt att det hade gått bra hos dagmamman!:) Klart du klarar kurserna, kämpa på! Vi ses ikväll gumman!:) kramar

mia sa...

härligt å känna så med dagmamman, så slipper du känna dig pressad av att lämna honom där... kurserna klarar du fint... du vet vart du kan komma för hjälp.. vi finns alltid här för dig <3<3<3