lördag 22 augusti 2009

En kväll med tjejerna!

Har precis kommit hem efter en hel kväll med tjejsnack. Är inte det underbart!! Shit vad jag har skrattat! Känns som vi har pratat om allt mellan himmel och jord!
Haha enda bilden jag hade där vi var med allihop!
Annars är allt bra, Är så glad för Sara och Enos skull som köpt ett nytt hus idag! Grattis till dem!! Nu är jag nyfiken på hur huset ser ut :)

Borde gå och lägga mig men det är så mycket tankar just nu så jag vet inte om jag kommer somna.. Köpte en tidning idag, En tidning om hur man går ner i vikt.. Ovanligt att jag alltid ska få för mig sånt här. Får se hur det går och om man kan gå ner några snabba kilon :)

1 kommentar:

Rebecka sa...

Tack för kvällen gumman!Kul o ses, shit vad prat det blev!:) hehe..Ses kanske i veckan..?!Länge sen jag träffa Oliwer nu också!:( kramar