fredag 28 augusti 2009

Matfestival

Så var det dags för den årliga matfestivalen. Vi ska dit en sväng tillsammans med Becka och Johan och så träffar man ju alltid massa folk där. Hoppas regnet håller sig borta när vi är där bara :)

Haft så kul på jobbet idag, det har varit lugnt och inte mycket att göra men kul har jag haft :) Ett gott skratt förlänger livet somsagt :)
Fick ännu en kommentar om min vikt idag, tror jag ska tolka den som positiv.. Kollar man på bilder för Ett och ett halvt år sedan så kan till och med jag hålla med om att det syns lite :) hehe

Vilken usel bild att jämföra med..men jag hinner inte byta :) Oliwer har växt iallafall!


Man kan ju jämföra med bilderna däruppe på bloggen, ett år emellan korten togs :)

1 kommentar:

mia sa...

aaa du har rätt oliwer har växt å eve har krympt... det är inte så att en viss liten O har varit å gnagt här å där på dig :P