söndag 9 augusti 2009

Hemma igen och ångest

Lite uppdatering om helgen utan bilder idag tyvärr..

Ifredags hälsade vi på den lilla nyfödda Moa och hennes föräldrar :) Jätteliten och söt var hon, såg ut som en liten docka när hon låg i sin vagga! Bebissjuka blev vi alla, utom Oliwer förstås. Han tyckte inte alls jag skulle hålla henne.. sotis.

Lördagen började med en lång ridtur på islandhästar (födelsedagspresent till Anton) Vi red från 11-15 i ett underbart vackert landskap uppe i Tiveden. Efter detta åkte vi och badade i Karlsborg och sedan åt vi en fin middag på Idas Brygga (firade våran 5årsdag) Vi stannade kvar över natten och idag fick jag min efterlängtade hotellfrukost. MUMS.

Senare idag har det bara varit ångest för att jag ska börja jobba imorgon. Jag hittar inte mina nycklar och allt känns mest upprört. Men men bara vi kommer iväg imorgon så blir nog allt bra..... hoppas jag.

3 kommentarer:

Fia sa...

Är verkligen avundsjuk på er det måste jag erkänna på eran underbara rid tur;)

Det kommer gå jätte bra för dej på jobbet i morgon. Lycka till....
Kramma:)

miadeluxe sa...

oj va jag saknat blogginlägg från denna bloggen i helgen, men fullt förståligt... ni verkar ha fått en toppen helg precis som de skulle vara... äkta romance lixom!!!

ha de nu toppen på jobbet imorgon, i know you will... du har ju ett toppen jobb å va de verkar toppenarbetskompisar, sånt ska man längta till...

ta han dom dig gumman, så hörs vi en dag :) massa kramar

Rebecka sa...

Mysigt ni verkar ha haft det!:) Sådant behöver man ibland..Hoppas det går bra på jobbet nu!:) Kramar