torsdag 13 augusti 2009

Kalasdax

Imorgon händer det något roligt iallafall. Det vankas kalas hos Antons kusin som fyller 18. Hurra för Matilda imorgon alltså!!


Idag har allt flytit på på jobbet. Dagarna går ruskigt fort nu när jag jobbar 6 timmar. Var inne på lönekontoret och det visade sig att så som jag jobbar nu är 85% och jag hade tänkt att bara jobba 75% nu i början. Så nu ska jag antingen ta bort en dag på kvällsveckan (det tyckte inte chefen haha) eller så tar jag bort 1 eller 2 timmar på kvällen. Då blir det 80 eller 75% beroende på hur många timmar jag tar bort. Det lutar åt 2. Så Oliwer kanske inte behöver vara hos dagmamman alls varannan vecka..Ah vi får se hur vi lägger upp det, jag är lite kluven.

Väntar fortfarande.. suck.

Oliwer och Ville myser

Oliwer sågar :)

Oliwer med blöja på huvudet :)

1 kommentar:

Rebecka sa...

Söt han är! Saknar er!Måste ses snart! Skönt o höra att det går bra på jobbet!:) många kramar