söndag 2 augusti 2009

känner mig Konstig

Allt började igårkväll på Flistadfesten.. kände mig yr och hade svårt att andas.. kände ett tryck över bröstet. Trodde det skulle gå över, men jag sitter här nu och mår inte alls bra. Blev värre förut när jag stressade runt och städade inför Antons kalas, då svartna det för ögonen på mig.

Nu vill jag bara att kalaset ska vara slut så jag kan lägga mig och vila.

En bra sak är att jag hade en toppenkväll med brudarna i fredags och flistadfesten igår var helt okej, men ingen dans för mig "jag dansar aldrig nykter"




Så himla mycket tankar just nu.. Så här skulle det ju inte bli..

6 kommentarer:

Hanna sa...

Gumman, det låter inge bra..! Du måste ta det lugnt! Ingen idé att stressa för mycket, det mår ingen bra av. Ta hand om dig! Massa kramar!

Fia sa...

Stackare. Det låter inet vidare. Hoppas att du blir piggare. Vi kan väl höras lite senare om hur du mår så kamske vi kan ses en stund och prata av oss i morgon. Holler med det är mycket tankar om det mesta nu. Krya på dej gumman. karamar.

Karro sa...

Hoppas du snart mår bättre. Behöver du prata så är jag här, vad det än är. Många kramar från Karro

Anonym sa...

Ångestsyndrom? Sluta stressa! :D
//Filippa

miadeluxe sa...

men älskade vännen, nu får du börja stressa ner å bara ta hand om dig själv å din lilla familj. du är för snäll som tar hand om alla andra oxå... förstår din ångest inför allt, men de brukar ordna sig oftast till de bästa... vi får hoppas på en fin dag i veckan så jag kan skämma bort dig på sommarland... massa kramar

Rebecka sa...

Men, gumman nu får du lugna dig lite, låter inte bra ju!:( Hoppas allt bra annars iaf!Tack för i fredags, hade jättekul!:) Många kramar