lördag 29 augusti 2009

Regn

Det blev en regnig kväll igår.. Men när EMD spela då klarna himlen upp. Det tog inte en lång stund förrän regnet var tillbaka och då sket vi i matfestivalen, köpte pizza på san marino och begav oss hem till Becka och Johan. Hade en jättetrevlig kväll, trots blöta fötter :)

Ikväll tänkte jag och Anton åka bort till restaurangen i Stöpen och äta "en romantisk"middag medans Oliwer leker hos famor och farfar :) Skönt att bara vara vi en kort stund.

Insåg idag att Oliwer är så himla härlig att ha med på kalas, det spelar ingen roll hur trött han är han håller igång och charmar alla :) Det har han inte ärvt från mig! Firade min kusin Madde idag som fyller 30 imorgon :)

Cosmopharmagrejerna kom idag :) Nu ska jag bara se till att alla mina gäster från partyt får sina deodoranter, hudcremer och annat :)

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Tack för igår gumman, riktigt mysigt!:) Du har världens bästa son! Önskar jag får en lika fin en när det är dags..!:) kramar

mia sa...

hehe just de... du har inte koll på hur mycket jag skulle betala... har totalt tappart bort lappen...