onsdag 26 augusti 2009

Tidigare inlägg.

Mina bloggläsare måste tro jag mår skit och att mitt liv mest bara är skit om man läser tidigare inlägg.

Men jag mår bra, det har varit en pärs med inskolningen och det är fortfarande strul med att få ihop Oliwers tider hos DM (på mina kvällsveckor). Jag ska inte skriva om det här på bloggen egentligen för vissa människor kan bli störda men man kan helt enkelt uttrycka det så att:
mitt jobb+Antons jobb+hämtning hos DM inte blir en bra ekvation just för tillfället. Och jag vet inte hur vi ska lösa det för att våra chefer ska bli nöjda. Det värsta är att det är min kvällsvecka redan nästa vecka...Suck.

En lösning är ju att vi flyttar isär, jag blir riktigt ensamstående så jag KANSKE kan få jobba ständig dagtid på volvo så blir det inga problem med barnomsorgen. Men så vill jag ju naturligtvis inte ha det och det måste finnas en bättre lösning.. Men ibland blir jag bara så trött och less på allt..

Somsagt jag mår bra, det är bara lite som snurrar i huvudet.

1 kommentar:

Anonym sa...

säg till om jag kan hjälpa till jag är ledig hela nästa vecka!!!
jag hjälper gärna om det behövs
kram tessan