tisdag 18 augusti 2009

Hmm..

Ja igår lät det ju verkligen som jorden skulle gå under.. Vet inte vad jag ska skylla på. Det är mycket i mitt lilla huvud nu. Bara de här två inskolningsveckorna är över och att jag får iordning på alla skolgrejer så blir det nog bättre. Har iallafall gjort ett städschema nu som vi ska följa, så det inte blir tjafs om sådana bagateller.

Jag har så mycket att glädjas åt framöver så varför gå runt och vara arg..

Första dagen hos Gunilla gick jättebra. Vi var där drygt en och en halvtimme och Oliwer lekte så mycket han bara kunde. Loke 2år i November var där och det märktes att de kommer funka bra ihop. Så kul att se!

5 kommentarer:

Karro sa...

Skönt att allt vekar ordna sig. Finns här om det är något. Kram

mia sa...

skönt att de gick så bra första dagen... å kul att han redan hittat en kompis :)

Emelie sa...

fredag kan jag också! är lediga hela dagen. så hör av dig om tid. vi kan när som- :)

Fia sa...

Skönt att du verkar må bättre. Jobbig att höra när du mår dåligt.

Men vad kul att det verkar fungera gos dagmamman:)

Rebecka sa...

Kul att det funkar!:) Hoppas det går bra resten av dagarna nu! Saknar dig, längtar till fredag!:) kramar