lördag 15 augusti 2009

Högskolan

Varför ska allt vara så krångligt när det gäller Högskolan i Skövde. Suck. Det är ju meningen att jag ska läsa naturvetenskapligt/tekniskt basår Distans, men när jag läser om allt studentavgifter, registrering, inloggningar och scheman så blir jag bara less på det.

Mathildas kalas igår var toppen, god mat och trevligt sällskap. Oliwer stormtrivdes bland alla sysslingar!

Anton jobbar idag och Oliwer åkte precis med mamma och pappa hem. Jag ska åka och träffa tjejerna från volvoklassen i eftermiddag. Kommer bli skitroligt att äta gott och snacka om allt som hänt sedan vi tog studenten!
Jessica, jag och Hanna (Malin och Elin saknas)
Btw kommer jag jobba 75%, alltså 6 timmarspass både dag och kvällskift. Hihi härliga kvällar blir det 15.42-21.42. Det kommer bli en bra början, sedan är det ju bara att gå upp i tid när man känner för det.





Trött på att vänta..

Inga kommentarer: