söndag 30 augusti 2009

Orka bry sig

Har inte fått så mycket gjort idag.. Är så seg och trött. Men orka bry mig, det får se ut som det gör helt enkelt. Får börja ta ett rum om dagen och sedan när man gått igenom alla rum så är det bara att börja om.. Låter ju så härligt!!

Sitter och tänker på veckan som kommer.. Jag jobbar kväll och den här veckan är det fredagkväll också.. Men det får gå bara. Jag hoppas Oliwer får må bra och att det ordnar sig med hämtningen.

Funderar på om jag ska beställa en racerbilssäng till Oliwer...
http://www.halens.se/ProductPage.aspx?pid=028979&mid=238&sort=0&dir=1

Varför spenderar man så mycket tid med att tänka på andras liv och vara avundsjuk på hur de har det när man själv har det jävligt bra?

3 kommentarer:

Karro sa...

Det sista du skrev har jag med tänkt ibland, men efter ett tag så inser jag hur bra jag har det. Hoppas veckan går bra, behöver ni hjälp em eller kvällstid får ni höra av er, är jag ledig så ställer jag upp!!! Kram Karro

Anonym sa...

Du behöver väl inte va avis på nått!
Vi ska på balluns på lördagkväll.
Fredag?
//Filippa

mia sa...

hehe en sådan bil kikade jag på å drömde mig bort till... de tycker jag verkligen att du ska beställa... en BLÅ :) tänk va stolt lille O skulle vara då :)