torsdag 11 juni 2009

Velar..

Ah det är ett himla velande i våran familj. Jag tänker inte avslöja några planer men vi har några stycken och det velas fram och tillbaka. Mest är det väl jag som ändrar mig hela tiden. "vi gör så" "Ne vi gör så istället" Eller så kommer jag på ett annat alternativ! Haha typiskt mig, men men det kommer bli ett lyckligt slut vilket som skulle jag tro!

Frida med bebis i magen var här förut och pratade lite. Alltid lika trevligt :) Typiskt att hon får barn när jag börjar jobba. Jag hade kunnat tänkt mig att vara mammaledig samtidigt några veckor och mysa lite med en liten bebis :) MEN.. jag lär vara hos er allt som ofta ändå Frida! så du slipper mig inte :P Hehe.

Pratade med chefen och lönekontoret så nu börjar allt ordna upp sig. Ni som inte vet har jag fobi för att ringa till folk så det har varit en jobbig och svettig morgon.
Nej nu är jag så himla godissugen så det blir till att baka en sockerkaka!
Min balfrisyr-06 :) Imorrn är det studenten!!

Inga kommentarer: